NewYork2011.reismee.nl

Dag 3

Om 8 uur weer uit de veren, de straat over voor een ontbijtje en de dag was weer begonnen.

Eerst zijn we onze Hop On Hop Off vouchers gaan verzilveren. Daarna zijn we richting Down Town getrokken. We zijn een heerlijke Brusselse wafel gaan eten bij Waffel & Dingens, dit is een mobiele eetkraam waarvan de eigenaar een Vlaming is.

We zijn verder gewandeld naar Ground Zero en stonden ervan te kijken hoever de bouw van de Freedom Tower gevorderd is. Toen we hier vorig jaar waren was er alleen nog maar een stalen constructie te zien en nu staat er al een indrukwekkend gebouw. In de Century 21 zijn we ook nog geweest, dit is een winkel waar je goedkope merkkledij kan kopen. Wat een puinhoop zeg, als je veel tijd en zin hebt kan je mischien iets leuk op de kop tikken maar ik vond er maar niks aan.

Via Financial Districkt zijn we naar South Street Seaport gewandeld waar Ann nog een leuke juwelenwinkel wist, 2 halskettingen en oorbellen later konden we terugkeren naar ons hotel. Later deze week keren we nog terug naar Ground Zero om er het 9/11 museum en Battery Park te bezoeken.

Bij valavond zijn we naar Brooklyn gegaan in de hoop om er leuke foto's te maken van de skyline tijdens de zonsondergang.

De dag hebben we afgesloten bij Bubba Gump, dit is een restaurant dat volledig in het teken staat van de film Forrest Gump. Je kan er voornamelijk gerechten met garnalen eten. Het eten is er lekker en de sfeer is er heel leuk.

Roberto

Hela vrienden,het gaat jullie wel goed af daar in de States he.....geniet ervan want hier is het niet veel soeps...wa ne weer....foei foei toch....zomer noemen ze dat. Maar amuseer jullie maar goed...ciao ciao

jacqueline

Hoi ,fijn dat jullie ons laten meegenieten van je vakantie .Zo te lezen zijn jullie weer volop aan het genieten , ik zie jullie nog emigreren naar N.Y . Have a nice day and see you back in Belgium .

Peter & Ann

@ Robe & Jacqueline: Van het weer mogen we niet klagen. En emigreren zullen we nooit doen, veel te ver weg van onze lieve vrienden.

Kirsten

tis precies plezant daar!!
Wat krijgt ge als dessert bij Bubba Gump? A box of chocolates???

tot de volgende...

jacqueline

Het eten valt ook in de smaak zo te zien ,nu ja gelukkig telt het gewicht niet mee . By the way het is jacqueline van george .Hopelijk brengen jullie wat leuke verhalen mee groetjes .