NewYork2011.reismee.nl

Dag 7

De laatste dag is al aangebroken, vanavond om 18u vliegen we terug naar Belgie.

Maar eerst moet er nog serieus geshopt worden en vliegen we 5th Av. en omstreken op en af. Bij Rockefeller Center hadden we weer prijs, er was een optreden van Bruno Mars. Weer heel veel volk waar we ons een weg door moesten banen.

Op onze laatste middag hebben we ook nog een bezoek gebracht aan de bibliotheek en aan Bryant Park en zijn we ook nog eens door Grand Central Terminal gewandeld. Bij Juniors zijn we een slize cheesecake gaan eten. Juniors beweren dat zij de beste cheesecake ter wereld maken, ik dat dat ze wel eens gelijk kunnen hebben.

Toen was het tijd om naar JFK te vertrekken, onderweg weer vele malen vastgezeten in de verkeerschaos. Op JFK zelf was het ook heel druk, maar we konden toch vlot inchecken en voor dat we het wisten zaten we weer aan boordvan een Jet Airways toestel. Het was een rustige vlucht en om 8u30 stonden we terug in het natte en koude Belgie.

We hopen dat jullie het fijn vonden om ons op deze trip te kunnen volgen. Bedankt voor de vele leuke reacties die we op dit blog hebben mogen ontvangen en mischien tot binnenkort, want over 3 weken vertrekken we naar Toscane.

Peter & Ann

marian

Welkom thuis en jammer dat het alweer zo snel voorbij is!
heerlijk weer, hier, he?
Maar, met Toscane in het vooruitzicht zal het wel wennen..^_^

the iceman

hey Ann en Peter ,
Bedankt voor het mooie verslag ...en op naar een volgende keer????

travel-soul

ik heb jullie gevolgd omdat ik graag zelf ny ook zie, genoten van jullie verhalen, wens jullie een fijne terug reis

gust en anita

ik heb alles heel aandachtig gelezen het leek mij allemaal heel leuk