NewYork2011.reismee.nl

Voorlopige planning.

- Ground Zero Workshop of museum bijWorld Trade Center Site.

- Fiets huren in Central Park of fietsen langs Hudson River Park.

- Boottochtjes maken met New York Water Taxi. (overdag en 's avonds)

- Musical en/of filmvoorstelling. (afhankelijk van aanbod, prijs en wachtrij voor TKS loket)

- Bezoek aan alle parken die tussen Central Park en Battery Park, en tussen The High Line en

Brooklyn Heights liggen.

- Alle biertjes van Heartland Brewery proeven. (nietallemaal op dezelfde avond)

- American Museum of Natural History. (bekend van de film 'Night at the Museum')

- Shoppen. (zucht)

- ........

the Iceman

Ann en Peter ,
Ga niet fietsen in Central Park maar langs de Hudson. Prachtige fietstocht langs de Hudson river. Over de Brooklyn Bridge en even halt houden op Brooklyn Heigts. Man Man Man

Jessica & Roberto

Hey Peter en Ann,Hoelang gaan jullie nu?? Geniet ervan.....en geniet van het shoppen!!!!!!!!!!!!

Ziet er mooi uit de site!!!!

Tot snel...xx de Vliegende Hollanders!!

Peter & Ann

@ Philippe : We gaan idd fietsen langs de Hudson, maar ik denk niet dat we helemaal tot Brooklyn Heights gaan peddelen.
@ Robe & Jess : We gaan van zaterdag tot zaterdag, en dat shoppen zal nog wel meevallen.(Victorias Secret.....)

Esther

Nog een tip voor de musicals, word lid van playbill.com daar heb je leuke aanbiedingen en lees je ook over het loten voor kaartjes voor 26 dollar per ticket!
Al vele malen gedaan en altijd prijs. Weinigen weten dit en je betaalt alleen als je hebt gewonnen!

joke

shoppeeeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhh

geniet ervan jullie 2tjes

anna

denk aan alle kleuren van de m'&'m spijtig geen voetbal dees jaar
amuseer jullie

Brigitta

Een hele fijne week gewenst in het prachtige New York. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.