NewYork2011.reismee.nl

Voorbereiding

Na vele uren surfen op het net en het bezoeken van sites als expedia en soortgelijken hebben we beslist om deze volledige reis te boeken bij Connections.

Ons pakketje bestaat uit:

# Vlucht heen-en-terug met Jet Airways vanuit Brussel naar JFK

# Transfer van JFK naar hotel met Go Airlink Shuttle

# Hotel Roger Williams op Madison Av. 6 Nachten in Superior met King size bed.

# HopOn HopOff Pass 72 uur

# Transfer van hotel naar JFK met My Sedan LLC

# Annulatie verzekering

Reacties

Reacties

Marian

Het Roger Williams...oh, *jaloers* dat lijkt me zo'n leuk hotel!

Peter Schoenaerts

Volgens mij is dat hotel The Roger, tussen 30 en 31st street TEGENOVER The American Academy of Dramatic Arts, waar ik toneelschool heb gedaan, en waar mijn illustere voorgangers ook zaten, te weten Danny De Vito, Robert Redford, Anne Hathaway, Kim Cattrel, Adrien Brody en vele andere sterren... !!!!!
Have fun! Oh, kon ik maar meegaan!!!!
x

Giuseppe

Hoi , ik wens jullie een goede reis en veel Fun .

Peter & Ann

@ Marian: Het is echt wel een leuk hotel. Daarom dat we ook opnieuw gekozen hebben voor The Roger ipv een van de +/- 50.000 andere hotels in NY ;-)
@ Peter: Je bent net terug kerel. Heb speciaal een foto voor jou geplaatst.
@ Giuseppe: Dankjewel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!